Fandom

Jedi Wiki

Wywiad Imperium Sithów

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wywiad Imperium Sithów — jedna
Budynek imperialnego wywiadu.jpg

Budynek Wywiadu

z ważniejszych instytucji Imperium Sithów. Oczy i uszy Sithów w trakcie Zimnej Wojny.

AgenciEdytuj

Agenci Imperium byli szkoleni w najlepszych akademiach, prowadzili wiele akcji, mających zapewnić Sithom bezpieczeństwo. Przywdziewali różne stroje, głównie lekkie zbroje, które chroniły ich tożsamość oraz zapobiegały ewentualnym obrażeniom. Potrafili dopasować się do niemal każdej sytuacji. Infiltrowali wroga, kradli dane i pozyskiwali informacje. Imperium nie szczędziło pieniędzy na wyposażenie agentów. Miele do dyspozycji wysokiej jakości broń i statki, np. X-70B typu Phanton, a także stroje zapewniające łączność oraz przeróżne gadżety. Specjalizowali się w walce na dystans, ale w razie potrzeby, mogli atakować też w zwarciu.

HistoriaEdytuj

Imperium nie chciało przegrać w wojnie ani nie podejmować zbyt wielkiego ryzyka, dlatego agenci byli bardzo potrzebni, stąd na ten zawód nie brakowało chętnych. Często to oni zapewniali Sithom zwycięstwo w bitwach i kampaniach. Likwidowali wrogów, zdrajców, dezerterów i ewentualne zagrożenia. Głęboki szacunek do przełożonych, z jakim byli szkoleni spowodował, że agenci byli bezgranicznie lojalni swoim panom. Główna siedziba wywiadu znajdowała się na Dromund Kass, a w czasie zimnej wojny, agentom przewodził Strażnik.

CiekawostkiEdytuj

Agent imperialny, to klasa w grze The Old Republic. Klasa ta zaczyna na Hucie, gdzie ma przekonać Hutta Nemro do wsparcia Imperium.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki