Fandom

Jedi Wiki

Shadow of Malevolence

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Odcinek
Shadow of Malevolence

Shadow of Malevolence.jpg
Cień Malevolence
Serial Wojny Klonów 3D
Odcinek 3
Data premiery 10 października 2008
Czas trwania 22 min

Shadow of Malevolence (Cień Malevolence) to 3 odcinek 1 sezonu serialu Wojny klonów. W USA był wyświetlany 10 października 2008. W Polsce wyświetlany: 18 stycznia o 9:45 na TVP1 i 27 lutego 2009 o godzinie 19:00.

Opis oryginalnyEdytuj

With the help of his Padawan Ahsoka and Jedi Master Plo Koon, Anakin utilizes new long-range Y-wing bombers to lead a bold strike on General Grievous' warship the Malevolence and its destructive weapon.

Opis po polskuEdytuj

Z pomocą swojej padawanki Ahsoki i mistrza Jedi Plo Koona, Anakin używa nowych bombowców dalekiego zasięgu Y-wing by przeprowadzić śmiały atak na statek wojenny generała Grievousa - Malevolence - i jego niszczycielską broń.

Streszcznie oryginalneEdytuj

A deadly weapon, unleashed! The Separatist battleship Malevolence advances unopposed through Republic space, tearing apart any ship that stands in its path. After a daring rescue and narrow escape, Anakin Skywalker prepares a counterattack on the enemy ship and its diabolical droid commander, General Grievous…

Streszczenie po polskuEdytuj

Śmiercionośna broń nadciąga! Niepowstrzymany krążownik Separatystów Malevolence przemierza przestrzenie Republiki, niszcząc każdy statek na swej drodze. Po śmiałej akcji ratunkowej i szczęśliwej ucieczce, Anakin Skywalker przygotowuje kontratak na statek wroga i jego diabolicznego przywódcę droidów, generała Grievousa…

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

GaleriaEdytuj

OdcinekEdytuj

full21:36

GW- Wojny Klonów odcinek 03 "Shadow Of Malevolence"

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki