Fandom

Jedi Wiki

Przeznaczenie Jedi II: Omen

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Przeznaczenie Jedi II: Omen to powieść autorstwa Christie Golden i stanowi drugi tom serii Przeznaczenie Jedi.

Opis autoraEdytuj

Galaktyczny Sojusz wciąż liże wojenne rany. To dla starożytnych Sithów doskonały moment, by upomnieć się o władzę...

Przerażająca przemiana Jacena Solo w bezwzględnego Lorda Sithów nawet po jego śmierci kładzie się cieniem na losach posłanników jasnej strony. Rycerzy Jedi gnębi tajemnicza choroba, a Luke Skywalker przebywa na dobrowolnym wygnaniu. Żądna władzy admirał Daala wykorzystuje sytuację, oskarżając Zakon i podważając jego autorytet w oczach obywateli Sojuszu.

Jednak galaktyce grozi inne, poważniejsze niebezpieczeństwo. Przed wiekami statek Sithów rozbił się na odległej jałowej planecie – i chociaż jego załoga miała nikłe szanse na przetrwanie, przeżyła. W ciągu tysiącleci Sithowie urośli w siłę, pielęgnując tradycje ciemnej strony Mocy. Już wkrótce Zapomniane Plemię znów sięgnie gwiazd, aby zawładnąć galaktyką. Na ich drodze może stanąć tylko jeden człowiek...

StreszczenieEdytuj

PrologEdytuj

Orbita Ziost, dwa standardowe lata temu

Lady Sith Dician przybyła swoim statkiem "Zatruty Księżyc" na orbitę planety Ziost. Jej misja polegała na zdobyciu sfery medytacyjnej Sithów, gdy ta wreszcie się pojawiła, Dician nawiązała z nią kontakt za pośrednictwem Mocy. Przeznaczeniem sfery było służenie Sithom, mimo to nie posłuchała i zniknęła na powierzchni Ziost. Dician pogodziła się z porażką i nakazała załodze "Zatrutego Księżyca" lecieć na Omegę 379.

Rozdział 1Edytuj

Świątynia Jedi, Coruscant

Jysella Horn kierowała się do Świątyni, wraz ze swoimi przyjaciółmi Bazelem Warwem i Yaqeel Saav'etu. Gdy dotarli do wejścia przyjaciele się pożegnali i Jysella samotnie skierowała się w kierunku biblioteki. Na miejscu zastała Kalamariańską Mistrzynię Cilghal, która miała pomóc jej szukać informacji na temat przypadłości jej brata Valina który myślał że ich rodzice są sobowtórami. Horn wyczuła nagle dziwną zmianę u mistrzyni - jakby nie była tą osobą za którą się podaje. Przerażona powaliła Kalamariankę i skierowała się do wyjścia, Cilghan wiedząc co się święci wezwała ochronę i zaczęła pościg za dziewczyną.

BohaterowieEdytuj

OkładkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki