Fandom

Jedi Wiki

Malavai Quinn

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Legends3.png

Malavai Quinnczłowiek i porucznik Imperium Sithów z czasów zimnej wojny.

BiografiaEdytuj

Malavai Quinn urodził się około roku 3677 BBY na Dromund Kaas. Służył jako porucznik podczas Wielkiej Wojny Galaktycznej, a następnie w czasie Zimnej Wojny. Quinn został zhańbiony w wątpliwych okolicznościach podczas bitwy o Druckenwell, kiedy to oskarżył o niekompetencję swojego dowódcę, Moffa Broysc.

Hańba Quinna zaowocowałą wysłaniem go na planetę Balmorra. Tam jego talenty odkrył Darth Baras. Zwerbował on Malavaia do jego sieci wywiadu agentów.

Jakiś czas pózniej Malavai poznał ucznia Dartha Barasa, który poszukiwał informacji na temat Jaesy Willsaam. Z pomocą Quinna misja wojownika zakończyła się sukcesem, w tym uniemożliwił przeciek informacji o siatce szpiegów Barasa do Rycerza Jedi Mashallona.

Baras postanowił go nagrodzić. Mianował go kapitanem. Quinn wraz z uczniem Barasa odleciał z Balmorry. Pozostał on u jego boku nawet po zdradzie Barasa i mianowaniu go na Gniew Imperatora.

Gdy Gniew poleciał na Korelię, aby chronić Dartha Vowrawna. Quinn stwierdził, że Baras ustanowił stan wojenny na planecie po to, by zapobiec lądowaniu tam nieautoryzowanych statków. Potem zwabił Gniew do stacji kosmicznej, gdzie ujawnił, że pracuje dla Barasa.

CharakterystykaEdytuj

Malavai to wysoki, szczupły, biały mężczyzna z krótkimi czarnymi włosami i imperialnym stroju. Jest inteligentny i kompetentny, usposobienie profesjonalizmu. Malavai zawsze popierał Sithów, a Republikę postrzegał jako chaotyczny i niestabilny organ, który należy unicestwić. Już jako kadet był napędzany przez niezachwianą wiarę, że może pomóc Imperium w staniu się wielkim i potężnym i dokładał wszelkich starań, by jego wrogowie zostali zniszczeni.

Szczyci się absolutną precyzją w wykonywaniu rozkazów. Jednakże, gdy inni oficerowie zajęci są wspinaczką po szczeblach imperialnej kariery, najważniejszym pragnieniem Quinna jest powodzenie misji. Jednakże mimo wszystkich zwycięstw, jaki Imperium mu zawdzięczało, jego kariera w tajemniczych okolicznościach zahamowała i pozostał jedynie skromnym porucznikiem. Quinn ceni sobie patriotyzm, satysfakcjonującą pracę i honor, ale nienawidzi egoizmu,
Malavai-quinn.jpg

Quinn

zdrady i irracjonalnego zachowania.

CiekawostkiEdytuj

  • Ouinn jest druga postacią towarzysząca wojownika Sithów w grze The Old Republic,
  • jeśli gracz steruje kobietą, to z Malavaiem można nawiązać romans,
  • Quinn jest healerem, czyli postacią leczącą. W walce używa blastera jako podstawowej broni i wibroostrza, jako drugorzędną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki