Fandom

Jedi Wiki

Duel of the Droids

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Odcinek
Duel of the Droids

Duel of the Droids.jpg
Pojedynek Droidów
Serial Wojny Klonów 3D
Odcinek 7
Data premiery 14 listopada 2008
Czas trwania 22 min

Duel of the Droids (Pojedynek droidów) — 7 odcinek serialu Wojny klonów. Został wyemitowany 14 listopada 2008 w amerykańskim Cartoon Network. W Polsce 15 lutego 2009 o godzinie 9:50.

Opis oryginalnyEdytuj

Anakin, Ahsoka and replacement droid R3 embark on a dual rescue/sabotage mission when they discover R2-D2 is being held at General Grievous' secret enemy listening post.

Opis polskiEdytuj

Kiedy Anakin i Ahsoka odkrywają, że R2-D2 jest przetrzymywany na wrogim posterunku nasłuchowym generała Grievousa, oni i zastępczy droid R3 rozpoczynają misję ratunkowo - sabotażową.

Streszczenie oryginalneEdytuj

Missing in action! Anakin Skywalker's heroic droid navigator R2-D2 was lost in battle. When a desperate search fails to locate Artoo, Anakin is forced to take on a new navigator, R3-S6. Now the Jedi embark on a dangerous new mission, to find a secret enemy listening post. Meanwhile, R2-D2 has fallen into the hands of a vile droid smuggler and is on his way to General Grievous who will surely plunder the Republic's secrets hidden within him…

Streszczenie polskieEdytuj

Zaginiony w akcji! R2-D2 droid nawigacyjny Anakina Skywalkera zaginął w czasie bitwy. Gdy gorączkowe poszukiwania nie przynoszą rezultatu, Anakin zmuszony jest przyjąć nowego nawigatora R3-S6. Teraz Jedi szykują się do nowej misji znalezienia tajnego posterunku nasłuchowego wroga. Tymczasem R2-D2 wpadł w ręce nikczemnego przemytnika droidów i jest w drodze do generała Grievousa, który podstępnie chce go ograbić z tajemnic Republiki…

Bohaterowie Edytuj

Miejsca Edytuj

Aktorzy podkładający głos Edytuj

Oryginalni Edytuj

Polski dubbing Edytuj

GaleriaEdytuj

OdcinekEdytuj

full21:42

GW-Wojny Klonów odcinek 07 "Duel of the Droids"

full

Więcej z Fandomu

Losowa wiki