Fandom

Jedi Wiki

Cham Syndulla

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Wiki.png

Pomóż nam!

Artykuł "Cham Syndulla" jest zalążkiem artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Cham SyndullaTwi'lek pochodzący z Ryloth. Był bojownikiem o wolność swojej planety i prowadził partyzancką walkę z Separatystami. Gdy na Ryloth zjawił się Mace Windu, Twi'lek dołączył do niego i ze wzajemną pomocą wyzwolił planetę oraz pojmał Wata Tambora. W walce używał blastera DL-44.

BiografiaEdytuj

Konflikt z Orn Free TaaEdytuj

"Nie można mu ufać! Wiem, że Syndulla chce przejąć władzę. Byliśmy politycznymi rywalami."
Orn Free Taa o Chamie Syndulli

Przed wojną z Separatystami, Cham Syndulla uchodził za radykalistę. Rywalizował także z senatorem Orn Free Taa. Syndulla miał duże poparcie społeczne a senator obawiał się że ten zastąpi jego miejsce.

Inwazja RylothEdytuj

Jakiś czas przed inwazją na planetę, na Ryloth przybył Passel Argente. Po dotarciu do stolicy, Lessu został tam powitany przez Artruka. Z ukrycia jego wizytę obserwowali Cham i jego pomocnik Voyla. Twi'lek obawiał się, że jest to kolejny grabieżca, ale Syndulla go uspokoił.

Jakiś czas później doszło do inwazji na planetę. Cham Syndulla organizował zbrojne akcje przeciwko najeźdźcą, a jakiś czas później przybyło wsparcie z Republiki, Jedi imieniem Ima-Gun Di.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki