Fandom

Jedi Wiki

Ben Skywalker

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Legends3.png

Wiki.png

Pomóż nam!

Artykuł "Ben Skywalker" jest zalążkiem artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Ben Skywalker — był synem Luke'a Skywalkera i Mary Jade. Otrzymał imię po pierwszym mentorze Luke'a, Benie Kenobim.

Historia Edytuj

Problemy z zajściem w ciążęEdytuj

Mara Jade i Luke
Mara Jade Skywalker -Rebirth Japanese Cover.jpg

Mara w chorobie

bardzo długo starali się o dziecko, ale w 25 ABY, kobieta została zarażona zarodnikami coomb przez yuuzhańskiego agenta, Noma Anora. Dzięki łzom Vergere, starożytnej Jedi, Jade udało się pokonać chorobę, chociaż ciągle odczuwała jej skutki. Rok później, Mara wyczuła, że jest w ciąży. Bardzo się obawiała, że zarodniki wpłyną na jej dziecko i urodzi potwora.

Kobieta urodziła jednak zdrowego chłopca na pokładzie Errant Venture. Nazwali go Ben, na cześć Obi-Wana Kenobiego.

Wojna z Yuuzhan VongamiEdytuj

Przez pierwsze lata swojego życia, Ben zamieszkiwał planetę Coruscant, lecz gdy zaczął się najazd na planetę, dzięki pomocy C-3PO został z niej ewakuowany. Po ucieczce przebywał do zakończenia wojny w miejscu, gdzie przed laty znajdowało się Laboratorium Otchłani.

Jakiś czas po najeździe na planetę Solo wraz z rodziną Skywalkerów udali się na Kashyyyk, by oddać hołd poległemu w walce przyjacielowi Luke'a i Hana, Chewie'mu. Po uroczystości Skywalkerowie udali się na Ossus, a potem polecieli w odwiedziny do siostry Luke'a i jej rodziny do Sektora Wspólnego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki