Fandom

Jedi Wiki

Aron Harcount

1334strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
TOC.png Ten artykuł dotyczy mało istotnej rzeczy i nawet jeżeli byśmy chcieli nie będzie on już dłuższy, ale zawsze możesz go poprawić!
"Myślę, ze miałem dobre życie. Ale było samotne… odkąd zabrakło przy mnie Janelle. Straciłem ją. Straciłem swój okręt. Chciałem tylko zobaczyć ją jeszcze raz. Znów usłyszeć jak wymawia moje imię. Tak bardzo ją kochałem."
―Aron opisujący swoje życie

Aron Harcount — bohater Imperium, człowiek. Został zabity przez Boba Fetta w 0 BBY.

HistoriaEdytuj

Służba wojskowaEdytuj

Aron jako młody uczeń akademii poznał Janelle, w której zakochał się z wzajemnością. W pewnym momencie Republika zmieniła się w Imperium. Harcount dowodził wtedy gwiezdnym niszczycielem o nazwie Anya Kuro. Około roku 0 BBY Rebelianci zniszczyli go i pozostawili dryfujący wrak. Gdy padł rozkaz opuszczenia statku, nie było czasu, by wrócić po Janelle.

Aron stał się kozłem ofiarnym i poniósł odpowiedzialność za stratę gwiezdnego niszczyciela.

Zlecenie i ŚmierćEdytuj

"Mówiąc zupełnie szczerze nie mam więcej pieniędzy"
―Aron Harcount
Aron
Harcourt Death.jpg

Martwy kapitan

wynajął Fetta, by ten udał się do wraku i odzyskał holowiadomość od swojej ukochanej. Gdy Boba dostarczył mu ją, dowiedział się, że Aron nie miał pieniędzy. Zdenerwowany Fett zabił go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki